شناسه خبر:49334
1400/9/15 08:59:07

سپهرغرب، گروه خبر: برنامه ملاقات عمومی شهردار و مدیر منطقه یک همدان با شهروندان در راستای بررسی و حل مشکلات در عصر روز شنبه سیزدهم آذرماه برگزار شد.

در این برنامه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، حسینی شهردار همدان، جلیلوند مدیر منطقه یک، فتحیان‌نسب معاون معماری و شهرسازی، کریمی رئیس حراست با 18 نفر از شهروندان همدانی دیدار کرده و مراجعه‌کنندگان مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات خود در حوزه‌های مدیریت شهری از قبیل املاک، معماری و شهرسازی، سد معبر، ساخت‌وسازهای ‌شهری و غیره را مطرح کردند که پس از گفت‌وگو و بررسی‌های لازم، دستورات مقتضی جهت حل این مسائل صادر شد.

سیدمسعود حسینی، شهردار با اشاره به اینکه رسیدگی به درخواست‌های مردم از مهم‌ترین مسائلی که است که مدیریت شهری در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بر همین اساس بنا شده است تا جلساتی خارج از زمان اداری با شهروندان گذاشته شود تا به‌صورت کامل مشکلاتشان بررسی و نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز با بیان اینکه خدمات‌رسانی به شهروندان در گرو تعامل هرچه بیشتر با آن‌ها است، عنوان کرد: برنامه‌های ملاقات عمومی می‌تواند فرصت بسیار ارزنده‌ای باشد تا مردم صبحت‌های خود را بدون هیچ واسطه‌ای به شهردار و مدیران مناطق اعلام کنند و مدیران شهری نیز از آن‌ها در اجرای پروژه‌ها نهایت استفاده را ببرند.

حامد جلیلوند همچنین برگزاری جلسات ملاقات عمومی و ارتباط چهره به چهره با شهروندان را از مواردی دانست که باعث رضایت دوچندان مردم از مدیریت شهری خواهد شد و افزود: رضایت شهروندان مهم‌ترین و نهایی‌ترین هدف در مدیریت شهری است.

شناسه خبر 49334