شناسه خبر:49195
1400/9/11 10:18:16

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان همدان تا پایان آذرماه اطلاعات کارکنان خود را در پاکنا ثبت کنند، گفت: تاکنون اطلاعات 42 هزار و 47 نفر از کارکنان شاغل به ثبت رسیده است.

سیدمحمدرضا میرصفدری اظهار کرد: با توجه به لزوم بررسی وضعیت نیروهای انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی، تمام دستگاه‌ها اعم از مشمول و و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، اطلاعات همه نیروهای انسانی با هر شیوه ارتباط کاری با دستگاه‌ها را باید در سامانه پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری «پاکنا» تا پایان آذرماه ثبت کنند.

وی افزود: به‌روزرسانی تشکیلات و پست‌های سازمانی، در سامانه ملی مدیریت ساختار، ثبت و به‌روزرسانی حقوق و مزایای کارکنان در سامانه حقوق و مزایا، اطلاعات تمام نیروهای ساعتی، پاره‌وقت، قراردادی، حق‌التدریس، امریه، شرکتی به‌کارگیری‌شده، اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین (مشخص)، قرارداد کارگری و غیره در سامانه پاکنا، مورد نظر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان تصریح کرد: بنا بر قانون پنج‌ساله ششم توسعه و ابلاغیه 48579 مورخ 9 آذرماه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی هرگونه پرداختی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی منوط به ثبت در این سامانه است.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: تاکنون اطلاعات 42 هزار و 47 نفر از کارکنان شاغل در دستگاه‌های استان همدان در سامانه پاکنا به ثبت رسیده است.

شناسه خبر 49195