شناسه خبر:49055
1400/9/8 10:38:36

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان گفت: حامد جلیلوند و حجت کریمی‌جاوید به‌عنوان سرپرست مناطق یک و دو شهرداری همدان منصوب شدند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی در آیین تکریم و معارفه مدیران مناطق یک و دو شهرداری همدان تأکید کرد: محور سیاست‌ها و برنامه‌های آینده شهرداری خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم است.

وی از زحمات مسعود دهبانی‌صابر و حامد جلیلوند در مناطق شهرداری یک و دو تقدیر کرد و گفت: حامد جلیلوند و حجت کریمی‌جاوید به‌عنوان سرپرست مناطق یک و دو شهرداری همدان منصوب شدند.

شهردار همدان با اشاره به خدمات ارزنده دهبانی‌صابر در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی در منطقه یک، عنوان کرد: نمود این خدمات جز با تلاش و همکاری مجموعه شهرداری امکان‌پذیر نبوده است.

حسینی رویکرد و سیاست‌های اصلی شهرداری را توجه به مردم، تکریم ارباب رجوع و اخلاق‌مداری عنوان کرد و افزود: در کنار احقاق حقوق قانونی شهرداری، باید شاهد افزایش سطح رضایتمندی مردم باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت ارزشمند منابع انسانی، گفت: رسیدگی به امور رفاهی و ایجاد فضای مطلوب و حس ارزشمندی در کارکنان، در دستور کار شهرداری است.

این مقام مسئول با تأکید بر اصلاح فرآیندها در شهرداری، عنوان کرد: باید ساختارمحوری جایگزین شخص‌محوری شود.

شهردار همدان با تقدیر از عملکرد حامد جلیلوند در منطقه دو درخصوص مباحث عمرانی، درآمدی، مالی و حقوقی، افزود: باید مباحث حوزه سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی سامانه‌های یکپارچه شهرسازی، اصلاح امور منابع انسانی و ساختار مالی با جدیت پیگیری شود.

در ادامه جلسه رضا ابرارخرم، معاون مالی و اقتصادی شهردار همدان با تشکر از عملکرد ثمربخش مدیران مناطق یک و دو شهرداری در حوزه‌های مختلف، ابزار امیدواری کرد با تغییر مدیریتی، خدمت به مردم تقویت شود.

در این جلسه حامد جلیلوند با اشاره به پروژه‌های منطقه دو، افزود: موفقیت در زمینه پروژه‌های آسفالت‌ریزی سطح منطقه، احداث پارک 250 هکتاری اکباتان و پروژه دفع آب‌های سطحی، جز با همکاری مجموعه شهرداری و همکاران منطقه دو امکان‌پذیر نبود.

حجت کریمی‌جاوید، سرپرست جدید منطقه دو در پایان جلسه با اشاره به تأکید شهردار درخصوص تکریم ارباب رجوع، گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از فرصت خدمت‌رسانی به مردم، شاهد تداوم اتفاقات مثبت در سطح منطقه دو باشیم.

شناسه خبر 49055