شناسه خبر:48924
1400/9/6 08:56:16

سپهرغرب، گروه خبر: هم‌افزایی بین تولیدکنندگان و پارک علم و فناوری به رونق تولید و اشتغال می‌انجامد.

کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان به ریاست فرماندار همدان با حضور دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در محل پارک علم و فناوری همدان برگزار شد.

فرماندار همدان در این جلسه با بیان اینکه فاصله بین عرصه تولید و فناوری ما نسبت به گذشته کمتر شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم، گفت: هم‌افزایی بین تولیدکنندگان و پارک علم و فناوری به رونق تولید و اشتغال می‌انجامد.

محمدعلی محمدی افزود: بسیاری از تولیدکنندگان ما در بخش صنعت و کشاورزی همچنان با شیوه‌های سنتی و بدون توجه به فناوری‌های نوین به کار خود ادامه می‌دهند که باعث درجا زدن و عدم توان رقابت در عرصه تولید خواهد شد.

محمدی سیر همدان را نمونه‌ای از یک محصول کیفی کم‌نظیر و منحصربه‌فرد در عرصه تولیدات بخش کشاورزی دانست و تصریح کرد: احداث شهرک سیر همدان را به‌طور جدی پیگیر هستیم و به‌عنوان یک مزیت نسبی باید در این زمینه حرکت کنیم.

وی افزود: انتظار داریم با ارتباط بیشتر تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری ضمن بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در جهت کاهش خام‌فروشی، صنایع تبدیلی به‌روز و بسته‌بندی‌های متناسب با ذائقه مصرف‌کنندگان گام برداریم.

شناسه خبر 48924