شناسه خبر:48663
1400/8/30 09:46:36

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح گازرسانی به شهر میمه دهلران که تاکنون به دلیل شرایط کرونایی انجام نشده بود، به‌صورت رسمی افتتاح و مردم این شهر پس از سال‌ها انتظار به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

عباس شمس‌اللهی گفت: طرح گازرسانی به شهر میمه دهلران که تاکنون به دلیل شرایط کرونایی انجام نشده بود، به‌صورت رسمی افتتاح و مردم این شهر پس از سال‌ها انتظار به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

وی با اشاره به اینکه با گازرسانی به شهر میمه بیش از 800 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، افزود: تاکنون در این شهر 600 مشترک جذب و عملیات گازرسانی به چند خانوار باقیمانده توسط پیمانکار در حال اجرا است.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه برای گازرسانی به شهر میمه 42 هزار و 361 متر خط تغذیه و 14 هزار متر شبکه توزیع اجرا شده است، اظهار کرد: برای گازرسانی به شهر میمه 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز هزینه شده است.

شمس‌الهی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 97 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: تاکنون 501 روستا در استان گازدار شده و چند روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

وی به وضعیت گازرسانی در دهلران اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار شهر و 56 روستا در شهرستان دهلران گازدار هستند و چهار روستای دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجراست و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری نیز روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند، به شبکه گاز متصل شوند.

شناسه خبر 48663