شناسه خبر:48501
1400/8/26 09:49:45

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه کردستان خطاب به مردم این استان گفت: قطعاً شما در مجامع بین‌المللی علیه مزدورانی چون مصطفی هجری دبیرکل گروهک دموکرات به خاطر به شهادت رساندن افراد زیادی چون شهیده فاطمه اسدی شکایت خواهید کرد و این مزدوران در برابر شما شرمنده خواهند شد.

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه استان کردستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی که با حضور اقشار مختلف مردم در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان یک سرباز کوچک وظیفه دارم از تک‌تک شما عزیزان که در این مراسم معنوی و خدایی حضور داشتید صمیمانه سپاسگذاری کنم و قدوم شما یکایک شیرزنان شجاع و دلاورمردان این استان را گرامی بدارم.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما در این مراسم گرد هم آمده‌ایم تا یاد شهیده‌ای را گرامی بداریم که سال‌های متمادی از خانه‌اش دور بوده و امروز به زادگاه خود بازگشته است.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه امروز سالروز رحلت حضرت معصومه (س) است و با شکوه است و چه تقارن زیبایی که پیکر شهیده فاطمه اسدی در کنار خواهر امام رضا (ع) آرام می‌گیرد.

سردار حسینی افزود: امروز شهیده اسدی بعد از 37 سال دوری از خانه، با عظمت، با جلال، با قدرت و با شکوه به خانه‌اش برگشته است.

وی با بیان اینکه ما برای شهیدان احترام قائل هستیم و با عهدی که در بهمن 57 با امام خمینی (ره) بسته‌ایم، می‌مانیم، اضافه کرد: شهیده فاطمه اسدی از خانه‌اش رفت تا شوهرش را نجات دهد، اما ضد انقلاب هم اموال و هم جانش را گرفتند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: شهیده اسدی هجرت کرد تا شوهرش را از اسارت ضد انقلاب نجات دهد اما نامردانه وی را شکنجه دادند و مظلومانه در کوه‌های چهل چشمه به شهادت رساندند و حال بعد از 37 سال در آغوش مردم کُردستان تشییع و آرام گرفت.

به گزارش فارس، پیکر مطهر شهیده اسدی هفته گذشته با تلاش گروه تفحص مفقودین کردستان در کوه‌های چهل چشمه دیواندره تفحص شد و پس از تشییع در مشهد مقدس، تهران، قم و کرمانشاه، امروز به زادگاهش سنندج بازگشت و در جوار بارگاه امام‌زاده هاجره خاتون خواهر امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود. 

 

شناسه خبر 48501