شناسه خبر:47435
1400/8/4 09:09:45

سپهرغرب، گروه خبر: از عملکرد مطلوب مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در فرآیند پیگیری و مستندسازی شاخص‌های ارزیابی و برنامه تحقق جهش سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، تقدیر شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اهدای تقدیرنامه‌ای از اقدامات ارزشمند و تأثیرگذار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در فرآیند پیگیری و مستندسازی عملکرد و تحقق برنامه جهش سازمانی طی ارزیابی‌های عملکرد صورت‌گرفته توسط سازمان، تقدیر کرد.

در تقدیرنامه اهدایی مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها خطاب به اسفندیار خزائی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان آمده است: «نظر به اینکه جنابعالی در فرآیند پیگیری و مستندسازی شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان در سال 99 و تحقق برنامه جهش سازمانی در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی (موضوع ماده 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری) و ارتقای رتبه سازمان نقش مؤثر داشته‌اید، بنابراین بدین‌وسیله از اقدامات ارزشمند و تأثیرگذار شما تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در انجام وظایف محوله بیش‌ازپیش موفق و مؤید باشید. 1/8/1400

مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور»

شناسه خبر 47435