شناسه خبر:47172
1400/7/26 09:55:53

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: جوانان و امدادگران هلال احمر کردستان در 6 ماه نخست سال‌جاری در طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی به 200 هزار نفر بهره ور خدمات آموزشی و بهداشتی ارائه کرده‌اند.

پیام جلالی، اظهار کرد: طی این 6 ماه اول امسال در طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی در کردستان، 132 پایگاه برای ارائه خدمات فعال بوده و 2 هزار و 380 نفر برادر و 3 هزار و 790 نفر خواهر در این طرح با همکاری شبکه بهداشت حضور فعالی داشته‌اند که به 200 هزار نفر بهره‌ور خدمات لازم آموزشی، بهداشتی، غربالگری و pcr و... ارائه شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به روند اجرای طرح ناظران سلامت و همکاری هلال احمر جهت پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: تاکنون طرح‌های بشر دوستانه زیادی توسط اعضای هلال جهت کاهش بیماری در استان اجرا شده و جوانان و امدادگران برای نظارت و بازدید بر اماکن عمومی، ادارات و... به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اراێه آموزش‌های عمومی حضور یافته و در صورت لزوم اقدام لازم را انجام داده‌اند.

جلالی در ادامه افزود: طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی در زمینه کنترل و نظارت بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی است و راهی است برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا که این طرح از سال گذشته آغاز شده و هم اکنون نیز این طرح ادامه دارد و جوانان هلال احمر کردستان با لباس فرم این سازمان به نظارت می‌پردازند.

 

شناسه خبر 47172