شناسه خبر:46437
1400/7/7 08:56:03

سپهرغرب، گروه خبر: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با ارسال نامه‌ای از حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی حمایت کرد.

در پی اهانت استاندار همدان به ساحت نمایندگی ولی‌ فقیه در استان و اعتراض مردم مؤمن همدان در سطوح مختلف و نقد رسانه‌ها به این رفتار موهن، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی در تماس با وزیر کشور مراتب اعتراض خود و مردم استان همدان را اعلام کرد.

در پی این حرکت انقلابی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن اعتراض به رفتار و عملکرد مدیریت ارشد استان، با ارسال نامه‌ای از اقدام انقلابی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.

متن نامه بدین شرح است:

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی

ریاست محترم نمایندگان و مجمع نمایندگان استان همدان

با سلام و تحیات، در پی اهانت نماینده عالی قوه مجریه در استان همدان و جسارت ایشان به جایگاه نماینده معزز ولی فقیه در استان با اعلام رسمی در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر توصیه به رعایت تقوا، مطلع شدیم که حضرت عالی یک‌بار دیگر با اقدامی انقلابی مراتب اعتراض عمومی جریانات انقلابی را در این مسئله به حضور وزیر محترم کشور ابلاغ کرده‌اید؛ بنابراین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان به‌عنوان سنگر انقلابیون دارالمؤمنین در برهه کنونی ضمن حمایت از این موضوع انقلابی، سایر مسئولین استان را به موضع‌گیری در این خصوص دعوت می‌کند.

همچنین شماره پیامک سامانه ارتباطی وزارت کشور را به شماره 30007788 جهت انتقال اعتراضات دغدغه‌مندان به این مسئله، به دلسوزان انقلابی معرفی می‌کند.

جلال زارع

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان

شناسه خبر 46437