شناسه خبر:45800
1400/6/22 10:13:36

سپهرغرب، گروه خبر: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد پروژه‌ها و در کل توسعه استان بدون هراس و دلسوزانه قدم بردارند و در این رابطه احساس مسوولیت کنند.

بهرام نصراللهی‌زاده روز یکشنبه در جلسه با ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی با اشاره به اینکه کشور در سالیان اخیر و سال جاری با محدودیت منابع مالی و اعتباری مواجه است، اظهار داشت: ضرورت دارد همه ما دست در دست هم ضمن کاهش هزینه ها، برای پیشبرد و اجرای پروژه‌ها تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: ذیحسابان می‌توانند در گره گشایی از مشکلات و موانعی که در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، منشا اثر باشند و اجازه ندهند موانع جزیی روند توسعه استان را مختل کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان یادآور شد: در سالیان گذشته با حمایت دستگاه‌های نظارتی و با هماهنگی و هم افزایی مثبت در برخی حوزه ها، رفع موانع را شاهد بوده ایم و امیدواریم با تلاش همه بخش‌ها در آینده نیز این فرایند ادامه یابد.

نصراللهی زاده افزود: در شرایطی که بازار با بی ثباتی همراه است و منابع مالی محدود است گاهی روند اجرای پروژه‌های عمرانی با اختلال مواجه می‌شود بنابراین باید در زمان‌های خاص و در مورد مشکلات خاص بتوانیم تصمیمات خاص بگیریم.وی اظهار داشت:

وی به نقش موثر ذیحسابان در پییشگیری از وقوع تخلفات اداری اشاره کرد و گفت: در برگزاری مناقصات در دستگاه‌های اجرایی همیشه پایین ترین قیمت الزاماً مناسب ترین قیمت نیست و قانون مناقصات نیز بر پایین ترین قیمت مناسب تاکید کرده است که باید مورد توجه مسوولان دستگاه‌ها از جمله ذیحسابان قرار بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان به موضوع مدیریت زمان و کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم برای ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی، مدیران و دستگاه‌های نظارتی جلسه مشترک برگزار کنیم تا هماهنگی و هم افزایی بیشتری را در روند پیشبرد کارها شاهد باشیم.

 

شناسه خبر 45800