شناسه خبر:45749
1400/6/21 09:51:54

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان در ساخت سایت جدید نمایشگاهی قابل تقدیر است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اقداماتی که درخصوص ایجاد سایت جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در وسعتی 20 هکتاری درحال انجام است، گفت:‌ این پروژه در منطقه از منظر‌های مختلف ممتاز و بی‌نظیر است و جای دارد از تمام کسانی که در این زمینه متولی و یاری‌رسان بودند، تشکر و تقدیر کنیم.

حاجی‌بابایی ضمن بازدیدی که از روند و میزان پیشرفت فیزیکی سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی استان به‌عمل آورد، عنوان کرد: این پروژه در سال 1399 توسط مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان و همکارانشان و به همت استاندار، شهرداری و مسئولین ذی‌ربط اقدامات لازم جهت احداثش آغاز شد.

حاجی‌بابایی با اشاره به آنکه این پروژه در منطقه بی‌نظیر است، ادامه داد: اکنون که کمتر از یک سال از آغاز این پروژه می‌گذرد، فاز نخست آن درحال افتتاح است.

وی با بیان جایگاه ویژه‌ای که سایت جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از جهات مختلف دارا است، عنوان کرد: این پروژه از منظر وسعت و جایگاه دارای وضعیت ممتازی در منطقه است و با نماد و سبقه گردشگری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این مقام مسئول افزود: در سایت جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی استان نمایشگاه دائمی و همینطور موسمی و فصلی را خواهیم داشت و جای دارد از تمام کسانی که این اقدام را آغاز کردند، تقدیر و تشکر به‌عمل آوریم.

وی با بیان هزینه‌ای که تاکنون صرف پروژه شده و حدود 12 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: اگر اکنون قصد به سرانجام رساندن و تحقق این پروژه را می‌کردیم، به بیش از 30 میلیارد تومان نیاز بود.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: دوستان ما در طول یک سال گذشته با نرخ روز و عدد حدود 12 میلیارد تومان توانسته‌اند اقدامی بیش از 30 میلیارد تومانی را انجام دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های ممتازی که این نمایشگاه از آن برخوردار است، گفت: امیدوار هستیم به‌زودی این نمایشگاه افتتاح شود و مردم خوب ما از این فضای 20 هکتاری که جزء بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، لذت ببرند.

شناسه خبر 45749