شناسه خبر:45457
1400/6/15 09:41:11
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

اعلام حمایت نمایندگان مجلس از شهردار منتخب همدان

سپهرغرب، گروه خبر: نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان از اعلام حمایت نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس از شهردار منتخب همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سعید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب همدان دیدار جداگانه‌ای با نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی داشتند.

نظری اضافه کرد: در این دیدارها هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب همدان به بیان نقطه‌نظرات خود در حوزه مدیریت شهری پرداختند و نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن اعلام حمایت از شهردار منتخب، نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

نظری افزود: حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به رشد و پیشرفت همدان به‌عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین، اظهار کرد: همدان دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری است که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب همدان می‌توانند از این ظرفیت بیشترین استفاده را داشته باشند و زمینه خدمت به مردم را فراهم کنند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین به سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدحسین فلاحی، دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی درخصوص تأکید بر انجام پروژه‌ها به‌صورت کارشناسانه اشاره کرد و یادآور شد: براساس تأکید فلاحی شورا و شهرداری می‌توانند با جذب بودجه‌های بازآفرینی، مصوبات سفر مقام معظم رهبری را اجرایی کنند و طرح‌های شهرداری باید ضمن داشتن مطالعات فنی، پیوست‌های فرهنگی را نیز قبل از آغاز هر پروژه‌ای داشته باشد.

شناسه خبر 45457