شناسه خبر:45308
1400/6/11 10:48:17

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: پیرو تأکیدات ریاست قوه قضائیه، دستگاه قضائی استان نیز با ورود جدی به مشکلات واحدهای تولیدی از تعطیلی این واحدها جلوگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در دیدار با رئیس دادگستری و قضات شهرستان قروه اظهار کرد: قضات در رسیدگی به جرائم خشن و امنیتی به هیچ وجه مسامحه نداشته باشند.

وی گفت: پیرو تأکیدات ریاست قوه قضائیه، دستگاه قضائی استان نیز با ورود جدی به مشکلات واحدهای تولیدی از تعطیلی این واحدها جلوگیری می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: در بحث رعایت حقوق عامه نیز مدعی‌العموم باید با اخلال‌کنندگان در نظام توزیع برخورد نماید.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به قضات قروه تأکید کرد: در بسیاری از موارد تأثیر حسن خلق قاضی در ایجاد امید آفرینی و اعتمادسازی در مردم به مراتب بیشتر از رای صادره از سوی وی است.

وی همچنین بر توجه به کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری تأکید کرد و افزود: بسیاری از زحمات قضات تحت‌الشعاع موجودی پرونده‌های شعب است و کاهش آمار پرونده‌های دادگستری، آرامش روحی و روانی همکاران را به‌دنبال خواهد داشت.

 

شناسه خبر 45308