شناسه خبر:44825
1400/6/2 09:55:36

سپهرغرب، گروه خبر: دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: دیگر فرصتی برای آزمون و خطا در انتخاب مدیران برای استان نیست و تنها راه نجات لرستان از رتبه برتر فلاکت و رسیدن به قطار توسعه، انتخاب مدیران کارآمد، دلسوز و انقلابی است.

افشین بازگیر روز گذشته اظهار کرد: استان لرستان با وجود داشتن ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف، اما متأسفانه در طول سالیان متمادی نتوانسته سهم خود را از توسعه به‌دست آورد و امروز شرایط بسیار بدی در حوزه اشتغال، اقتصاد، مهاجرت و سایر بخش‌ها دارد.

وی افزود: همان‌گونه که می‌دانیم براساس آمار موجود لرستان در شاخص فلاکت بدترین آمار را در کشور دارد و این به‌خاطر عملکرد بسیار ضعیف مدیران در سالیان اخیر بوده است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان به آغاز فعالیت دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: با تغییر دولت مردم امیدوار هستند که شرایط تغییر کرده و بسیاری از مشکلات با استفاده از نیروهای توانمند و برنامه‌ریزی جدید و اقدامات جهادی برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم لرستان از دولت سیزدهم مطالبه دارند که مدیران توانمند و دلسوز برای رفع مشکلات این استان انتخاب شود، چراکه راه برون‌رفت از شرایط موجود و رسیدن به قطار توسعه، چیزی جز این نیست.

بازگیر با بیان اینکه افرادی که سابقه موفق و کارنامه خوب در مدیریت ندارند قطعاً نمی‌توانند برای کمک به استان مفید باشند، افزود: علاوه‌بر این باید توجه داشت که لرستان نباید عرصه آزمون و خطا و کسب تجربه برای مدیران باشد و انتظار و مطالبه از دولت این است که افراد توانمند، دلسوز، کارآمد و انقلابی برای استان انتخاب شوند.

وی عنوان کرد: از همه گروه‌های سیاسی و نیروهای انقلابی و جهادی انتظار می‌رود با تمام توان برای کمک به رفع مشکلات تلاش کنند و پای کار باشند تا شاهد رفع مشکلات موجود و بهبود شرایط برای مردم باشیم.

 

شناسه خبر 44825