شناسه خبر:44709
1400/5/31 09:24:45

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار لرستان گفت: 70 درصد اعتبارات عمرانی سال‌ جاری استان تخصیص داده شده و دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان مردادماه برای انجام موافقت‌نامه‌های اداری اقدام کنند.

سیدموسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: در این جلسه بر انجام هرچه سریع‌تر مبادله موافقت‌نامه اعتبارات عمرانی سال 1400 تأکید و مقرر شد تمامی دستگاه‌ها تا پایان مردادماه برای این موضوع با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هماهنگی تا بتوانند به‌سرعت منابع مالی را جذب کنند.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات سال 1400 و اعلام آن در بخش اسناد به دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: لازم است دستگاه‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به برنامه‌ریزی و جذب اعتبارات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در این زمینه ردیف اعتبارات و اعتبارات مصوب کاملاً مشخص و 70 درصد اعتبارات عمرانی استان تخصیص داده شده است و با اینکه هنوز در نقدینگی مشکل وجود دارد، اما ازنظر تخصیص اسناد وضعیت استان مناسب است.

خادمی بدون اشاره به آمار و ارقام، اضافه کرد: لرستان رشد مطلوبی بین استان‌های کشور در زمینه اعتبارات عمرانی در سال 1400 داشته است.

وی همچنین افزود: در این جلسه با تعیین و تغییر کاربری زمین برای 6 طرح تولیدی موافقت و 6 ماه به آن‌ها فرصت داده شد که کار اجرایی را آغاز کنند، در غیر این صورت این مصوبه پس از گذشت زمان مورد نظر لغو خواهد شد.

شناسه خبر 44709