شناسه خبر:44327
1400/5/18 11:01:30

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان گفت: رسانه‌ها در کف جامعه هستند؛ بنابراین مسائل مردم را بهتر می‌دانند و می‌توانند مرزبانی را در چگونگی مرزبانی از مرزها کمک کنند.

محمدعارف سپهری پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: اهمیت و ضرورت کار خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و بیان واقعیت‌های جامعه و نویدبخشی به جامعه درک می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در خط مقدم جبهه فرهنگی و اطلاع‌رسانی قرار دارند و این کار در این عصر تکنولوزی و اتاق شیشه‌ای رسالت رسانه‌ها را به مراتب سخت‌تر می‌کند.

به گفته سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان، امروز هر فردی به‌عنوان یک رسانه مستقل فعالیت دارد بنابراین بیان واقعیت‌ها توسط رسانه‌های رسمی یک ضرورت است.

سپهری عنوان کرد: در یک برهه حساس قرار داریم و تمامی دشمنان علیه ما و ضربه به جمهوری اسلامی بسیج شده‌اند که رسانه‌ها در امیدواری جامعه نقش بسزایی دارند.

وی اذعان کرد: خبرنگاران کردستان منصف‌تر و برتر هستند و اطلاعات و آگاهی خوبی به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند و باید گفت که امروز در این زمان نقش خبرنگاران به مراتب از نقش دفاع سخت نظامی‌ها سخت‌تر و اثرگذارتر است.

وی گفت: دشمنان ما با ورود کرونا جو کشور را ملتهب کردند و اکنون نیز که واکسن کرونا تزریق می‌شود جو جامعه را به گونه‌ای دیگر به سمت ملتهب‌شدن پیش می‌برند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی کردستان تصریح کرد: رسانه‌ها احساس ناامنی را با امیدبخشی به مردم از بین می‌برند و آرامش و امنیت روانی را به جامعه تزریق می‌کنند که این‌ها شایسته تقدیر است.

وی در پایان ضمن قدردانی از فعالیت‌های خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان افزود: رسانه‌ها در کف جامعه هستند؛ بنابراین مسائل مردم را بهتر می‌دانند و می‌توانند مرزبانی را در چگونگی مرزبانی از مرزها کمک کنند.

 

شناسه خبر 44327