شناسه خبر:44267
1400/5/17 10:02:18

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از اجرای طرح دوستی با کتاب توسط جوانان هلال احمر، با هدف ترویج کتابخوانی در کردستان خبر داد.

پیام جلالی اظهار کرد: در این روزهای همراه با ویروس کرونا، همه ما به دوست خوبی نیاز داریم که بتواند صمیمانه در کنارمان باشد و بدون شک در این شرایط کتاب‌ می‌تواند بهترین دوست به حساب بیاید.

وی افزود: طرح دوستی با کتاب، طرحی است که توسط جوانان هلال احمر کردستان با همکاری کتابخانه‌ سنندج به مرحله اجرا در آمده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به اهمیت کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: با توجه به این که عموم مردم در این مدت، زمان بیشتری را در خانه‌های خود هستند و فرصت بیشتری برای مطالعه کتاب فراهم شده و جوانان هلال احمری از این فرصت مناسب استفاده بهینه کرده‌اند.

جلالی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح دوره‌های کتاب‌خوانی، خلاصه‌سازی کتاب، نقد و بررسی کتاب و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی توسط جوانان هلال احمر کردستان صورت می‌پذیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری بیشتر اداره کل کتابخانه‌های استان اعضای جوانان هلال احمر بیشتر به سمت کتابخوانی سوق داده شوند.

طرح «دوستی با کتاب» توسط تیم «هلال سرخ» معاونت امور جوانان هلال احمر استان کردستان از ابتدای مردادماه سال جاری در سنندج به مرحله اجرا در آمده و به‌زودی در کل شهرستان‌های استان اجرایی خواهد شد.

شناسه خبر 44267