شناسه خبر:44249
1400/5/17 09:15:18
سرپرست شهرداری همدان در پیام روز خبرنگار:

خبرنگاران آگاه، مطالبه‌گر و مروج امیدآفرینی در جامعه هستند

مجید شاکری، سرپرست شهرداری همدان با صدور پیامی روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«ن و القلم و مایسطرون»

منزلت و ارزش قلم از بالاترین درجاتی است که پروردگار عالمیان بر آن قسم یاد کرده و پیامبران، امامان و تمامی بزرگان اخلاق و معرفت بر آن صحه گذاشته‌اند و به‌راستی که این جایگاه والا برای اهل آن فخر دنیوی و اجر معنوی به همراه دارد.

هفدهم مردادماه یادآور بزرگ‌مردانی چون شهید والامقام محمود صارمی است که عاشقانه، آگاهانه و شجاعانه در عرصه اطلاع‌رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشیده‌اند.

رسالت خبرنگاری با آگاهی‌بخشی افکار عمومی عجین شده است تا مردم در قضاوت سره از ناسره و تشخیص واقعیت‌های جامعه به آن اعتماد کنند و چقدر این عرصه پُرتلاطم، حساس و درعین‌حال زیبا است.

خبرنگار امین مردم و مسئولان است و در بیان وقایع تنها به اطلاع‌رسانی اخبار بسنده نمی‌کند، بلکه با آگاهی و مطالبه‌گری خود امیدآفرینی را در جامعه ترویج می‌دهد که فعالیت در این عرصه خطیر ایثار، شهامت و شجاعتی مثال‌زدنی را می‌طلبد و چه سعادتی از این بالاتر و ارزشمندتر.

حضور خبرنگاران و عکاسان آگاه، متعهد، توانمند، متخصص و از همه مهم‌تر منصف در دیار همه دانیان فرصتی بی‌نظیر برای مردم همدان است که در مسیر آرمان‌های امام و شهدا و فرمایشات رهبر انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیستند و همیشه باید قدردان این عزیزان بود.

بنابراین فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش خستگی‌ناپذیر و صادقانه خبرنگاران عزیز تشکر و قدردانی می‌کنیم و این روز پاسداشت حق‌گویی و حق‌جویی و پاسداشت قلم را به همه آنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و مؤید باشید.

شناسه خبر 44249