شناسه خبر:44013
1400/5/11 09:47:45

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان قروه گفت: با دستور دادستان عمومی و انقلاب قروه، حکم قلع و قمع پنج باب ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی ملی منطقه حفاظت شده این شهرستان اجرایی شد.

توفیق زارعی اظهار کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی مناطق تحت مدیریت که به‌صورت غیراصولی مورد تصرف و تجاوز متصرفین قرار بگیرد قلع و قمع می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مناطق حفاظت‌شده جزئی از انفال و متعلق به بیت‌المال و همه مردم است و سازمان حفاظت محیط‌زیست هم متولی نگهداری محسوب می‌شود، تعرض، تجاوز، تصرف، تخریب و ساخت‌وساز اراضی ملی ممنوع است و پیگرد قضایی دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قروه حکم قلع و قمع پنج باب ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی ملی منطقه حفاظت شده این شهرستان اجرا شد.

زارعی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضا و دادستانی و نیروی انتظامی همچون گذشته نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه نیز با رصد مستمر مناطق، کوچک‌ترین اغماضی با متصرفین این اراضی را ندارد و قاطعانه با عاملان مخرب برخورد می‌کند.

شناسه خبر 44013