شناسه خبر:43696
1400/5/3 10:05:23

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راه ایلام در خصوص وضعیت اجرای محدودیت و ممنوعیت‌های تردد به شهرهای کرونایی گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تردد و ورود و خروج به شهرهای گروه‌های قرمز و نارنجی تا عادی شدن شرایط در استان کماکان ادامه دارد.

سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: رانندگانی که به این مناطق تردد غیرضروری داشته باشند، برابر مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال قانون می‌شوند.

وی افزود: دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات استان نیز فعال بوده و نسبت به ثبت تخلف رانندگان نقض‌کننده مصوبات کرونا در مسیرهای منتهی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی اقدام می‌کنند.

فرمانده پلیس راه استان ایلام یادآور شد: تردد وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به شهرستان‌های دارای شرایط قرمز و نارنجی فقط برای امورات ضروری(پزشکی-قضایی و کارکنان شاغل ادارات) مجاز بوده و در غیر این صورت رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ همتی‌زاده اضافه کرد: هدف از ایجاد ممنوعیت و محدودیت‌های درنظرگرفته شده قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و عادی شدن شرایط استان بوده که نیاز است که همشهریان محترم نیز نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

هم اکنون 6 شهرستان ایلام، بدره، چوار، مهران، آبدانان و دره‌شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

شناسه خبر 43696