شناسه خبر:43567
1400/4/28 10:20:28
در راستای سامان‌دهی ورودی‌های همدان توسط شهرداری منطقه چهار همدان انجام شد؛

اتمام احداث فاز دو کُندرو بلوار ارتش با 25 میلیارد ریال اعتبار

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شهرداری منطقه چهار همدان گفت: احداث فاز دو کُندرو بلوار ارتش با اعتبار 25 میلیارد ریال به اتمام رسید.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، مجید شاکری گفت: سامان‌دهی ورودی‌های شهر همدان یکی از سرفصل‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری است که در همین راستا در فروردین‌ماه سال جاری فاز دو کُندرو بلوار ارتش از میدان اربعین (صداوسیما) آغاز و به کُندرو ورودی مریانج متصل شد که امید است علاوه‌بر زیبایی این بلوار، عبورومرور شهروندان و مسافران را نیز تسهیل کند.

وی با اشاره به آنکه طول مسیر این کُندرو در فاز دو یک‌هزار متر است و در دو لاین اجرا شد، ابراز کرد: در این پروژه 25 میلیارد ریال هزینه کردیم و اقداماتی از قبیل خاک‌برداری، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی انجام گرفت.

شاکری ادامه داد: خاک‌ریزی فضای سبز این کُندرو انجام شده که در روزهای آینده تسطیح و عملیات احداث فضای سبز و کاشت درخت آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با اشاره به آنکه قسمت‌هایی از این بلوار برای احداث کُندرو توسط شهرداری منطقه چهار تملک شده بود، گفت: همچنان چند قطعه ملک در مسیر این کُندرو وجود دارد که امیدوارم هرچه زودتر با مالکان به توافق برسیم و این پروژه برای ساکنان و خودروهای عبوری به‌طور کامل ایجاد شود.

شناسه خبر 43567