شناسه خبر:43510
1400/4/27 11:11:22

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: تله‌کابین گنجنامه در راستای تمدید گواهینامه استاندارد درحال انجام اقدامات اصلاحی است و مسئولان این مجموعه به‌دلیل انجام این اقدامات، تصمیم به تعطیلی آن گرفته‌اند.

محمد مددی با اشاره به اینکه اداره استاندارد تله‌کابین گنجنامه را تعطیل نکرده است، اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اصلاحی، تمدید تأییدیه تله‌کابین انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تمدید استاندارد شامل چک‌لیست طولانی است، تصریح کرد: بر این اساس تله‌کابین باید تجهیز شود و برخی از مؤلفه‌های آن نیاز به بازبینی، اقدامات اصلاحی و تعویض قطعه دارد.

مددی مطرح کرد: اداره استاندارد از تله‌کابین درخواست کرده هرچه سریع‌تر اقدامات اصلاحی را انجام دهد تا بازرسی نهایی صورت بگیرد و مرحله‌های بازرسی کمتر شود، چراکه هر مرحله بازرسی زمان‌بر و هزینه‌بر است.

مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه اقدامات اصلاحی تله‌کابین به‌زودی تمام می‌شود، افزود: اگر این اقدامات اصلاحی انجام نشود، مجبور می‌شویم تله‌کابین را تعطیل کنیم، از طرف دیگر تله‌کابین گنجنامه منبع درآمد این مجموعه است و به‌طور قطع نمی‌خواهند تعطیل شود.

شناسه خبر 43510