شناسه خبر:43447
1400/4/26 08:27:11

سپهرغرب، گروه خبر: باتوجه به وضعیت نابه‌سامان توزیع مرغ در استان همدان، شب گذشته مدیرکل تعزیرات حکومتی به‌صورت سرزده از کشتارگاه طیور همدان بازرسی کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، با توجه به وضعیت نابه‌سامان توزیع مرغ در استان همدان و لزوم برنامه‌ریزی جهت تأمین مرغ همدان و جلوگیری از خروج مرغ از استان، داریوش جودکی با تیمی متشکل از نماینده فرمانداری، دامپزشکی، اطلاعات، اطلاعات سپاه، پلیس امنیت اقتصادی و غیره شب گذشته به‌صورت سرزده از کشتارگاه طیور همدان بازرسی و از نزدیک روند کشتار و توزیع مرغ را بررسی کردند.

در این بازرسی که تا ساعت یک بامداد به طول انجامید، مدیرکل تعزیرات حکومتی دستور توقف قطعه‌بندی مرغ را صادر و تأکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی بازار این کار ممنوع بوده و با متخلفین برخورد می‌کنیم؛ همچنین نحوه کشتار و توزیع مرغ و ایرادات و اشکالات این چرخه معیوب مانند قطعه‌بندی و غیره توسط کارشناسان بررسی و جهت گرفتن تصمیم، صورت‌جلسه شد.

در پایان تأکید می‌کند تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی و صدور حکم را دارد، درعین‌حال از هرگونه کمک به ثبات و آرامش بازار دریغ ندارد؛ اما با مشاهده ضعف در نظارت، دستگاه‌های نظارتی هم باید با توان و دقت بیشتری بر این موضوع نظارت و بازار را مدیریت کنند تا مردم برای تأمین مایحتاج ضروری خود مانند مرغ دچار زحمت و کمبود نشوند.

پُل ارتباطی ما تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 و سامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir.

شناسه خبر 43447