شناسه خبر:43330
1400/4/22 09:47:20

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با بیان اینکه برنامه‌های خانه مطبوعات در هفته‌ خبرنگار مورد حمایت همه دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در برنامه‌ها الزامی است.

سیدسعید شاهرخی در دیدار با هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی رسانه‌های استان، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش تأثیرگذاری در توسعه استان و پیشرفت کارها داشته‌اند و همکاری و تعامل رسانه‌ها در پیشبرد امور دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در جهت خدمت به مردم ضرورت دارد که ارتباط و تعامل با خانه مطبوعات گسترده‌تر باشد، گفت: همکاری و همراهی اعضای خانه مطبوعات در این مدت قابل تقدیر است.

استاندار همدان با اشاره به آنکه دولت در این چندسال اخیر نقش عمده‌ای در تحولات استان داشته که بی‌بدیل و تأثیر‌گذار بوده است، افزود: توفیقات مختلف در استان در سایه همراهی رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، ایجاد فضای تعاملی، وحدت و دوری جستن از مسائل حاشیه‌ای صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در فراهم کردن آرامش و بستری برای فعالیت‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان بی‌بدیل است، گفت: رسانه‌های استان نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و برنامه‌محوری مدیران و خط مشی‌های عمومی دولت ایفا کردند.

شاهرخی با اشاره به اینکه رسانه‌ها سهم عمده و مؤثری در اطلاع‌رسانی سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان داشتند، افزود: در جریان وقوع سیل در استان، رسانه‌ها پا‌ به‌ پای مسئولان همراهی و همکاری داشتند که قابل تقدیر است و با تولید خبرهای مؤثر و کاربردی، مانع از مخاطرات بیشتر شدند.

وی با تأکید بر اینکه از هرگونه همکاری و حمایت در راستای تجلیل از جایگاه رسانه و اصحاب خبر در روز خبرنگار دریغ نخواهد شد، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا در برنامه‌های تعیین‌شده‌ روز خبرنگار الزامی است.

استاندار همدان با بیان اینکه فرمانداران نیز در هفته خبرنگار به‌صورت ویژه مراسم و برنامه‌های خاصی برای اصحاب رسانه درنظر داشته باشند، اظهار کرد: برنامه‌ها و طرح‌های خانه مطبوعات استان در هفته‌ خبرنگار مورد حمایت همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان با هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان همراهی و همکاری داشته باشند، گفت: پرداخت مطالبات رسانه‌های استان در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد و خانه مطبوعات با هماهنگی اداره ارشاد اقدام کند.

شناسه خبر 43330