شناسه خبر:43169
1400/4/19 08:48:31

سپهرغرب، گروه خبر: عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان دالاهو در زمینی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع و با 213 میلیارد ریال اعتبار اولیه با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اسلام‎‌آباد غرب و دالاهو در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دالاهو گفت: خوشبختانه با پیگیری مستمر، امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم دالاهو برای دسترسی به خدمات درمانی هستیم.

«هوشنگ بازوند» افزود: در زمان زلزله مردم این شهرستان خدمات داوطلبانه ارزنده‌ای داشتند و در بازدیدها این مطالبه از سوی مردم مطرح می‌شود که با وجود مشکلات اعتباری و محدودیت‌های تخصصی با پیگیری مجدانه نماینده مردم در مجلس، همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و مطالبه‌گری مردم، عملیات اجرایی این طرح درمانی آغاز شد.

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی برای تسریع در انجام فرآیندها و آغاز سریع عملیات اجرایی، گفت: پیمانکار پروژه مشخص شده و سایر اعتبارات لازم نیز تا 30 روز آینده اختصاص می‌یابد.

شهرستان دالاهو اکنون فاقد بیمارستان است و مردم این شهرستان برای امورات درمانی خود به شهرستان‌های مجاور یا مرکز استان مراجعه می‌کنند.

در این مراسم بخشی‌پور نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس، معاون عمرانی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

شهرستان دالاهو با حدود 40 هزار نفر جمعیت در 100 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

استاندار کرمانشاه صبح پنجشنبه به غرب استان سفر کرد و ابتدا با حضور در شهرستان اسلام‌آباد غرب، کلنگ عملیات اجرایی ساخت اورژانس بیمارستان امام خمینی و مرکز آموزش و کارآفرینی بدره‌ای را به زمین زد.

شناسه خبر 43169