شناسه خبر:43049
1400/4/16 09:45:17

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: 30 جام باشگاه کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با حضور 325 نفر در کتابخانه‌های عمومی این استان به کار خود پایان داد.

«عاطفه زارعی» روز سه‌شنبه با بیان اینکه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان فرصتی مناسب برای ارتقای مطالعه در کشور است، افزود: طرح جام، پیشرو و پویا برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در کشور بوده که به گسترش کتاب‌خوانی کمک می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه هریک از این جام‌ها بین هشت تا 18 نفر عضو دارند که در یک کتابخانه گِرد هم آمدند، ابراز کرد: 6 کتاب برای این جام‌ها تعریف شده که اعضا با مطالعه گروهی اقداماتی ازجمله نامه به نویسنده، تهیه فیلم موبایلی و انتخاب بهترین کتاب را انجام می‌دهند.

زارعی ادامه داد: چهار باشگاه در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار، سه باشگاه در تویسرکان، چهار باشگاه در رزن، یک باشگاه کتاب‌خوانی در فامنین، چهار باشگاه در کبودراهنگ، یک باشگاه در نهاوند، یک باشگاه در کتابخانه مرکزی و 6 باشگاه در کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان، سه باشگاه در ملایر و سه باشگاه در کتابخانه‌های عمومی شاهنجرین تشکیل شده است.

شناسه خبر 43049