شناسه خبر:43048
1400/4/16 09:43:34

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار همدان از برگزاری اردوهای گردشگری ویژه شهروندان در سطح شهر همدان خبر داد.

روح‌الله وجدی‌هویدا با اشاره به اینکه برای تابستان فرهنگ‌سراها برنامه‌‌های مختلفی دارند، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های تابستان اردوهای گردشگری ویژه شهروندان است، به‌طوری که با حرکت اتوبوسی از محلات، مسافران سوار شده و چند نقطه گردشگری همدان را بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: این برنامه از هفته بعد شروع می‌شود، هرچند بستگی به شرایط کرونا هم دارد و با قرمز شدن وضعیت، محدودیت خواهیم داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار همدان با اشاره به اجرای برنامه خاطرات ماندگار، خاطرنشان کرد: در این برنامه مکان‌هایی که خاطرات و حوادث انقلاب و دفاع مقدس را تداعی می‌کند، شناسایی می‌شود که سال قبل پنج مورد بود و شهروندان با حضور در آن مکان از خاطره‌گویی راویان استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه هفته همدان را هم در تابستان برگزار خواهیم کرد، افزود: با توجه به اینکه از نیمه‌های مردادماه محرم و صفر آغاز می‌شود و شهریورماه هفته همدان است، برنامه‌های هفته همدان قبل از شروع ماه محرم برگزار خواهد شد.

وجدی‌هویدا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های عید غدیر نیز عنوان کرد: ستاد غدیر تشکیل شده و در این راستا چندین برنامه تدوین شده که در عید غدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های تابستان ورزش شهروندی است، گفت: در این برنامه شهروندان محلات ثبت‌نام کرده و در مسابقات محله‌ای و گروهی شرکت می‌کنند و بعد از مسابقه در قالب یک همایش اختتامیه آن برگزار می‌شود.

شناسه خبر 43048