شناسه خبر:43047
1400/4/16 09:42:03
با اقدام جهادی و به‌موقع تعمیراتی صورت گرفت؛

جلوگیری از خروج واحد 4 نیروگاه شهیدمفتح

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت تولید برق شهیدمفتح همدان گفت: اقدام به‌موقع تعمیراتی، مانع از خروج واحد شماره چهار نیروگاه شهیدمفتح از شبکه تولید برق شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، عبدالمجید دیناروند ابراز کرد: در پی بروز نشتی در مسیر برگشت برج خنک‌کن واحد شماره چهار، کارکنان تعمیراتی و امور بهره‌برداری در اقدامی سریع و درحالی که این واحد با حداکثر توان درحال تولید برق بود، وارد عمل شدند و پس از برگزاری جلسات تخصصی در محل و بررسی‌های فنی، شرایط انجام کار فراهم شد که با تلاش فراوان و در شرایط سخت و پاشش شدید آب داغ، نشتی آب مهار شد.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط خاص شبکه برق کشور در روزهای اخیر، تأکید کرد: کارکنان این نیروگاه با تمام توان در جهت رفع مشکلات واحدها تلاش خواهند کرد تا بدون کاهش تولید و جلوگیری از هرگونه خروج اضطراری برق تولیدی این مجموعه را تحویل شبکه سراسری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای خردادماه امسال هر چهار واحد نیروگاه شهیدمفتح با حداکثر توان تولیدی و بدون محدودیت در مدار تولید قرار دارند.

شایان ذکر است نیروگاه شهیدمفتح با چهار واحد 250 مگاواتی و پایداری کم‌نظیر به نقطه ثقل شبکه برق در غرب کشور تبدیل شده است.

شناسه خبر 43047