شناسه خبر:42947
1400/4/14 09:56:43

سپهرغرب، گروه خبر: معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب از اعمال محدودیت‌های کرونایی در گیلانغرب با توجه به وضعیت قرمز آن خبر داد.

حمیدرضا بابایی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه درخصوص وضعیت گیلانغرب که به‌عنوان نخستین شهرستان کرمانشاه از 12 تیرماه وارد وضعیت قرمز شد، اظهار کرد: براساس گزارشات کارشناسان بهداشت هم‌جواری شهرستان با استان ایلام و شروع اوج شیوع پنجم در کشور از دلایل به‌وجود آمدن این وضعیت قرمز حال حاضر برای گیلانغرب است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های شرایط قرمز کرونایی جلسه مدیریت کرونا تشکیل شد و در پنج بخش فعالیت کارکنان بخش‌های تجاری، بازرگانی، خدماتی، آموزشی و بخش‌های فرهنگی و آموزشی و ترددها مجبور به اعمال تشدید محدودیت‌ها شدیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب درخصوص اعمال محدودیت‌ها تصریح کرد: مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها به‌طور کامل تعطیل و در حوزه فرهنگی- اجتماعی هم نماز جمعه و یومیه مساجد و مراسمات مذهبی تعطیل شدند.

وی از ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی به شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت کارکنان و دستگاه‌های اجرایی به‌جز نیروهای مسلح به یک‌سوم کاهش یافته و فعالیت تجاری، خدماتی و بازگانی مشاغل گروه دو و سه به مدت دو هفته تعطیل است.

بابایی از مردم شهرستان درخواست همکاری لازم داشت و افزود: همچنان رعایت پروتکل‌بهداشتی استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برگزاری مجالس عروسی و عزا توصیه می‌شود.

 

شناسه خبر 42947