شناسه خبر:42826
1400/4/12 09:45:39

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: افزایش قیمت آب، برق و گاز به ضرر تولید‌کنندگان است، این امر باعث افزایش هزینه تولید شده و درنهایت موجب وارد شدن فشار بیشتر به مردم می‌شود.

جهانبخش شکری در جمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و تجاری استان اظهار کرد: توقع ما از نمایندگان مجلس یک‌دستی و همراهی آنان باهم است، امری که منافعش به استان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در اواخر دولت کنونی شاهد افزایش قیمت آب، برق و گاز هستیم، از این اتفاق که به ضرر تولید‌کنندگان است انتقاد کرد و گفت: این امر باعث افزایش هزینه تولید شده و درنهایت موجب وارد شدن فشار بیشتر به مردم می‌شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: در برخی صنایع مانند فولاد و سیمان چون قیمت‌ها دستوری است و افزایش قیمت ممکن نیست، تولیدکنندگان لطمه بیشتری می‌خورند و اگر این روند ادامه داشته باشد، بسیاری از واحد‌های تولید در این صنایع تعطیل می‌شوند.

وی ضمن بیان اینکه قطعی برق لطمه‌های عدیده‌ای به واحدهای تولیدی زده است، گفت: در برخی واحد‌های تولید قطعی برق می‌تواند حتی باعث خسارات جانی شود.

شکری در پایان از عدم همکاری مناسب برخی ارگان‌ها و سنگ‌اندازی آن‌ها گلایه کرد و افزود: برخی روندهای بازرسی از واحد‌های تولیدی مناسب نیست و این‌گونه کارها باعث فراری شدن سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان از استان می‌شود.

گفتنی است، در این جلسه تعدادی از فعالان اقتصادی مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید را با نماینده کرمانشاه در مجلس، در میان گذاشتند و از همکاری و دغدغه وی در رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های تولیدکنندگان قدردانی کردند؛ آنان همچنین از موضوع تبصره 18 استقبال کرده و سؤالات خود پیرامون این تبصره را مطرح کردند.

شناسه خبر 42826