شناسه خبر:42471
1400/4/5 09:49:01
هم‌زمان با ایام ولادت امام رضا علیه‌السلام؛

نیروگاه شهیدمفتح میزبان کاروان خادمین حرم مطهر رضوی (ع)

سپهرغرب، گروه خبر: کاروان خادمین حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام با عنوان «زیر سایه خورشید» با در دست داشتن پرچم متبرک آستان قدس رضوی، عصر روز چهارشنبه دوم تیرماه وارد نیروگاه شهیدمفتح شدند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، هم‌زمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام آیین استقبال از خادمین حرم مطهر رضوی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان نیروگاه شهیدمفتح برگزار شد.

در این آیین خادمین حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و جمعی از کارکنان نیروگاه با در دست داشتن پرچم متبرک حرم‌ مطهر و زمزمه یا امام رضا (ع) مسیر ورودی تا نمازخانه نیروگاه را طی کردند.

کاروان خادمین حرم رضوی سپس در نمازخانه نیروگاه حضور یافتند و هم‌نوا با سایر کارکنانی که در این نمازخانه حضور داشتند، به خواندن اشعاری در مدح امام رضا(ع) پرداختند.

پس از اجرای مدیحه‌سرایی و سخنرانی توسط خادمین حرم مطهر رضوی، نمک متبرک آستان قدس حضرت رضا (ع) در بین کارکنان توزیع شد.

مدیرعامل نیروگاه شهیدمفتح در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع)، گفت: حضور کاروان خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) و برافراشتن پرچم امام رضا (ع) مجموعه نیروگاه شهیدمفتح را متبرک کرد.

عبدالمجید دیناروند با بیان اینکه شاید برخی همکاران ما به‌دلیل اهمیت حضورشان در نیروگاه و تأمین برق پایدار در روزهای گرم سال امکان سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع) در این ایام را نداشته‌اند، افزود: اگرچه توفیق زیارت از نزدیک را نداشتیم، اما خدا را شاکریم که با حضور خادمین و پرچم حرم مطهر، مجموعه نیروگاه شهیدمفتح معطر به عطر رضوی شد.

در ادامه این برنامه خادمین حرم مطهر در محل اتاق‌های فرمان نیروگاه حضور یافتند و با کارکنان بهره‌برداری دیدار و پس از آشنایی با روند تولید برق در نیروگاه شهیدمفتح، دقایقی را در مدح حضرت امام رضا (ع) مدیحه‌سرایی کردند.

شناسه خبر 42471