شناسه خبر:42290
1400/4/1 09:29:35

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: با اتمام ساخت‌وسازها در اطراف پارک پدر، مهستان 8 و 10 با 14 میلیارد ریال اعتبار زیرسازی و آسفالت شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، مجید شاکری گفت: شهرک فرهنگیان یکی از شهرک‌های مهم شهر همدان است که جمعیت زیادی را در خود جا داده و در سال‌های گذشته رشد و توسعه خوبی داشته؛ به‌طوری که شهرداری منطقه چهار توجه ویژه‌ای به بهسازی و اجرای پروژه‌های جدید در این شهرک دارد.

وی گفت: زمین‌های خاکی قابل توجهی در حاشیه این شهرک وجود دارند و افزایش ساخت‌وسازها در این قسمت‌ها موجب توسعه و گسترش هرساله شهرک فرهنگیان شده که به مرور زمان در برنامه زیرسازی و جدول‌کشی قرار خواهد گرفت.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان با اشاره به احداث پارک پدر در سنوات قبل، ابراز کرد: این پارک موجب رونق آپارتمان‌سازی شده بود که با اتمام ساخت‌وسازها در کوچه‌های مهستان 8 و 10، همکاران بنده در واحد فنی و عمرانی اقدام به زیرسازی و آسفالت این دو معبر کردند.

شاکری گفت: فعالیت عمرانی این پروژه از روزهای آغازین خردادماه شروع و با 500 تُن مصالح، 6 هزار متر مربع از حاشیه این پارک زیرسازی شد.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان عنوان کرد: با اتمام زیرسازی این دو معبر، روکش آسفالت مهستان 8 و 10 آغاز و با فعالیت بی‌وقفه یک‌هزار تُن آسفالت پخش شد که امیدواریم موجبات آسایش و ایمنی شهروندان را در این محدوده فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ 14 میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری منطقه چهار صرف زیرسازی و آسفالت این دو معبر شده، گفت: تلاش همکاران بنده برای ارتقای سطح زندگی شهروندان و سطح رضایت عمومی است و لازم بوده شهروندان نیز در مقابل شهرداری را در این مسیر یاری کنند.

شاکری با اشاره به اینکه در اطراف پارک پدر همچنان معابر خاکی وجود دارد و شهروندان خواستار آسفالت هستند، اظهار کرد: باید صبر کرد که ساخت‌وسازها در این معابر به اتمام برسد، وگرنه انجام آسفالت با این‌همه هزینه‌های گزاف موجب فرسودگی و حفاری مجدد و هدررفت بیت‌المال خواهد شد.

شناسه خبر 42290