شناسه خبر:42220
1400/3/31 09:24:49

سپهرغرب، گروه خبر: سپاه ناحیه همدان با صدور بیانیه‌ای از حضور پُرشور و حماسی مردم دارالمؤمنین در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

سپاه ناحیه همدان با صدور بیانیه‌ای از حضور پُرشور و حماسی مردم دارالمؤمنین در انتخابات تقدیر و تشکر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

امروز در آغازین سال‌های دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی هستیم و با وجود آنکه کشور عزیزمان در اوج اقتدار نظامی، امنیتی و علمی و فناوری به‌سر می‌برد، نسخه‌پیچی نادرست اقتصادی و پیگیری معیوب مراودات جهانی، تنگناهای اقتصادی و معیشتی متعددی را بر مردم عزیز تحمیل کرده‌ است.

در این شرایط دشمنان ایران و اسلام، دلخوش به خیانت مثلث نفوذ، نفاق و انحراف، شدیدترین جنگ روانی ممکن را که می‌شود علیه کشوری به‌کار گرفت، علیه ملت ایران برای دلسردسازی و از رونق انداختن انتخابات ریاست‌جمهوری به راه انداختند. با این‌همه، زمان‌شناسی و روشن‌اندیشی ملت عزیز و راهبری بی‌نظیر امام جامعه باطل‌السحر دشمنان ایران و اسلام شد و ملت بیدار و انقلابی ضمن حضور گسترده در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات با رأی به کاندیدای انقلابی، وفاداری خود ‌به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

سپاه ناحیه همدان این حماسه بی‌نظیر را به مردم شریف، نجیب، صبور و باوفای ایران عزیز اسلامی، به‌ویژه همدانی‌های ولایتمدار و بسیجیان غیور همیشه در صحنه، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه دوست‌داران اسلام، ایران و انقلاب عزیز اسلامی، تبریک عرض می‌کند و تأکید دارد که گفتمان انقلاب اسلامی، منشور نهایی و تنها نسخه رهایی‌بخش از تنگناهای پیش روی کشور و نظام اسلامی بوده و امیدوار است دولت آینده در پای‌بندی حداکثری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مؤمن، متخصص و انقلابی در سایه وحدت حداکثری همه دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور، زمینه‌های جهش در عرصه‌های مختلف کشور را فراهم آورد.

در پایان ضمن شکر به درگاه ایزد لایزال، مراتب قدردانی خود را از مردم عزیز ایران و همه کسانی که در ایجاد این حماسه عظیم نقش ایفا کردند، ابراز می‌کنیم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

شناسه خبر 42220