شناسه خبر:42067
1400/3/27 09:47:18

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج از آسفالت 6 هزار مترمربع از معابر و محلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد در کوچه‌های بافت قدیم خبر داد و گفت: این معابر با 700 تن آسفالت، بهسازی شد.

سامان سعیدی در این باره اظهار کرد: آسفالت و بهسازی معابر و محلات به خصوص در سطح نواحی منفصل از مطالبات بحق شهروندان است که با شناسایی مسیرهایی که نیاز به بهسازی دارند براساس اولویت انجام خواهد شد.

وی گفت: برخی از محلات ناحیه منفصل شهری به دلیل نداشتن زیرساخت‌های لازم از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی عنوان کرد: عملیات آسفالت در سطح ناحیه حسن‌آباد نیز با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب معابر در حال انجام است.

وی از آسفالت قریب به 6 هزار مترمربع از معابر سطح ناحیه منفصل شهری حسن آباد در کوچه‌های بافت قدیم خبر داد و گفت: این معابر با 700 تن آسفالت، بهسازی شد.

سعیدی همچنین اعلام کرد: 10 هزار مترمربع اساس و 10 هزار مترمربع زیراساس در خیابان امیرحسین خان اردلان و آماده نمودن این خیابان به طول یک کیلومتر به منظور آماده سازی جهت آسفالت انجام شد.

وی در ادامه به اجرای اساس 4 هزار مترمربع اساس و 4 هزار مترمربع زیراساس در خیابان زردشت (ون) و آماده شدن 350 مترطول جهت آسفالت و بهسازی مسیر نیز اشاره نمود که در آینده نزدیک این معابر هم آسفالت می‌شود.

 

شناسه خبر 42067