شناسه خبر:41611
1400/3/17 09:52:22

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات 28 خردادماه، تأکید کرد: رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برای کلیه افراد مرتبط با انتخابات، الزامی است.

محمدعلی محمدی افزود: هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفت‌وگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن‌های ورزشی ممنوع است و این‌گونه برنامه‌ها باید در فضای باز و مطابق با شیوه‌نامه باشد.

محمدی با تأکید بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک در برنامه‌های انتخاباتی، اظهار کرد: سقف تعداد شرکت‌کنندگان حداکثر به میزان 30 درصد ظرفیت فضای درنظر گرفته‌شده مجاز است.

وی افزود: مسئولین مراسم باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که قبل و بعد از مراسم در ورودی‌ها و فضاهای جنبی تجمع به‌وجود نیاید.

فرماندار همدان حداکثر زمان برگزاری هرگونه مراسم را دو ساعت عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی دارای ظرفیت محیط‌های باز موظف‌اند امکانات خود را به‌صورت مساوی با هماهنگی فرمانداری در اختیار قرار دهند.

محمدی اضافه کرد: هرگونه تجمع در محیط‌های بسته، برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها، راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی و موارد مشابه مطلقاً ممنوع است.

شناسه خبر 41611