شناسه خبر:41173
1400/3/5 09:47:07

سپهرغرب، گروه خبر: روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان همدان در جشنواره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استانداری همدان رتبه برتر کسب کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان همدان، مراسمی به‌مناسبت روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، اسدالله ربانی‌مهر مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان و جمعی از مسئولان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد و از زهرا کیان‌پور، مسئول روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان به‌عنوان روابط عمومی برتر قدردانی شد.

در بخشی از این لوح آمده است:

سرکار خانم کیان‌پور

مسئول محترم روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان همدان

در دنیای امروز که ارتباطات و اطلاع‌رسانی نقش اساسی و حیاتی در توسعه کشور‌ها ایفا می‌کند، روابط عمومی‌ها به‌عنوان قلب تپنده و پُل ارتباطی مردم و سازمان‌ها نقش اساسی و تأثیرگذار دارند و در جمهوری اسلامی توجه به افکار عمومی و تعامل سازنده و ارتباط با مردم یک اصل اخلاقی و ارزشی بوده که همواره بر تقویت این اصل مهم تأکید شده است.

ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خدمت شما و همکاران محترمتان در حوزه اطلاع‌رسانی، کسب رتبه برتر در جشنواره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌ها در سال 1399 را تبریک عرض می‌کنیم و از عملکرد و تلاش مستمر و تأثیرگذارتان در این حوزه در جهت خدمت به مردم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده است، بتوانید همچون گذشته در جهت توسعه و آبادانی کشور عزیزمان ایران موفق و پیروز باشید.

شناسه خبر 41173