شناسه خبر:40923
1400/2/30 02:00:08
مدیرکل بازرسی استان ایلام خبر داد؛

ورود بازرسی ایلام به مسئله قطعی آب شهر «چوار»

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل بازرسی استان ایلام از ورود بازرسی ایلام به مسئله قطعی آب شهر چوار خبر داد و گفت: رفع مشکل آب چوار یک مسئله مدیریتی است.

مهدی اصلانی در نشست رفع مشکل آب چوار اظهار کرد: برای رفع این مشکل باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و آمادگی لازم برای شرایط بحران وجود داشته باشد که بتوان خدمت‌رسانی بدون وقفه به مردم را ادامه داد.

وی با اشاره به ورود بازرسی کل استان به این موضوع افزود: رفع مشکلات با استفاده از منابع موجود هنر مدیریت است و بر اساس گزارش‌ها این مشکل در مدیریت منابع است که باید رفع شود.

مدیرکل بازرسی استان ایلام با بیان اینکه رویکرد سازمان بازرسی توجه به نظارت پیشگیرانه است، افزود: ما در کنار مدیران دستگاه اجرایی قرار داریم که خدمات بهتری به مردم ارائه شود و هرگونه سهل‌انگاری، کم‌کاری و اغراض شخصی در ارائه خدمت به مردم غیرقابل گذشت است.

اصلانی ضمن تقدیر از پیگیری و جدیت فرماندار چوار گفت: نگاه بازرسی کل استان، نگاه پیشگیرانه و نگاه به حل مشکلات مردم است.

نارضایتی مردم چوار در خصوص بی آبی

فرماندار چوار نیز در این نشست گفت: نارضایتی مردم چوار در خصوص بی‌آبی و قطع مکرر آب مشاهده می‌شود و مردم انتظار پیگیری سریع‌تر این مشکل را دارند.

فهد کمالوندی افزود: خروجی این نشست باید برای مردم قابل لمس باشد و دیگر شاهد قطعی آب در چوار نباشند.

وی چوار اظهار کرد: از دی‌ماه سال گذشته بیشتر چشمه‌های آبی شهرستان خشک شده و این امر مشکلات زیادی را برای شهرستان ایجاد کرده است.

فرماندار چوار گفت: عشایر کوچ‌رو روستاهای چوار نیز با کمبود آب مواجه هستند که انتظار می‌رود به آن‌ها نیز توجه ویژه شود.

کمالوندی ادامه داد: برای آبرسانی به روستاهای چوار دو تانکر دیگر به تعداد تانکرهای چوار افزوده شد تا با چهار تانکر کار آبرسانی با سرعت بیشتری به روستاهای چوار انجام گیرد.

شناسه خبر 40923