شناسه خبر:40369
1400/2/19 09:46:09
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه:

مجلس پیگیر رتبه‌بندی معلمان است

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه ضمن اشاره به پیگیری تعیین‌ تکلیف معلمان حق‌التدریسی در مجلس، گفت: تعدادی از این معلمان تعیین تکلیف شده‌اند و درتلاش هستیم هم در فراکسیون فرهنگیان و هم در کمیسیون آموزش، این‌دست معلمان سامان‌دهی شوند.

بهزاد رحیمی پیش از ظهر روز گذشته در مراسم تقدیر ازمعلمان نمونه منطقه آموزشی زیویه شهرستان سقز با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: کار معلمان یک کار ارزشی است که تنها خداوند می‌تواند اجر آن را بدهد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برنامه‌های خوبی برای رتبه‌بندی معلمان در دست اقدام دارند و انشاالله به‌زودی این برنامه‌ها که همه نمایندگان بر آن تأکید دارند، اعلام خواهد شد.

وی افزود: برای معلمان حق‌التدریس، خرید خدمتی، نهضت و سربازمعلم هم در مجلس شورای اسلامی اقداماتی صورت گرفته که تعدادی از این معلمان تعیین تکلیف شده‌اند و درتلاش هستیم هم در فراکسیون فرهنگیان و هم در کمیسیون آموزش، این‌دست معلمان سامان‌دهی شوند.

رحیمی ادامه داد: در این روزهای کرونایی که دانش‌آموزان به‌صورت مجازی و با برنامه شاد تحصیل می‌کنند، تعدادی از دانش‌آموزان به‌علت نبود زیرساخت لازم همچون گوشی و تبلت با مشکل مواجه هستند که امیدواریم با ورود خیرین بخشی از مشکلات در این حوزه رفع شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان ثابت کردند در این روزها مرد میدان هستند، گفت: وجود 12 معلم نمونه برتر استانی و منطقه‌ای از بخش زیویه خود گواه متعهد بودن معلمان این منطقه آموزشی است.

وی کار معلمان را ترویج معروفات در جامعه دانست و بر تکریم معلمان از سوی آحاد جامعه و خانواده‌ها تأکید کرد.

در ادامه این برنامه و پس از سخنان ماموستا مصونی، امام‌جمعه شهر صاحب و علیپور، رئیس آموزش‌وپرورش منطقه زیویه و اجرای برنامه توسط دانش‌آموزان، از معلمان نمونه و برتر آموزش‌وپرورش منطقه زیویه با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

شناسه خبر 40369