شناسه خبر:40285
1400/2/18 09:25:06

سپهرغرب، گروه خبر: به‌مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، آیین اهتزاز پرچم حمایت از آزادی قدس شریف در میدان پژوهش شهر همدان برگزار شد.

این پرچم با ابعاد 150 متر مربع، یادآور انزجار تمامی شهروندان همدانی از سیاست‌های رژیم صهیونیستی است که توسط شهرداری منطقه یک و با جمله «القدس لنا» بر فراز شهر همدان به اهتزاز در آمده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه قدس و فلسطین یکی از مهم‌ترین مسائلی بوده که جهان اسلام با آن روبه‌رو است، عنوان کرد: روز قدس یکی از بهترین فرصت‌ها برای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در ادامه اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و با درنظر گرفتن سلامت مردم و پرهیز از عادی‌انگاری ویروس کرونا همچون سال گذشته راهپیمایی نخواهیم داشت، اما ازظرفیت فضای مجازی، فضاسازی تبلیغی و فرهنگی شهری برای ترویج و بزرگداشت این روز استفاده خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه از به اهتزاز درآمدن پرچم «القدس لنا» بر فراز شهر همدان استقبال کرد و از اقداماتی که شهرداری منطقه یک طی یک سال گذشته در ترویج شعائر دینی و فضاسازی شهری داشته است، تقدیر و تشکر کرد.

شناسه خبر 40285