شناسه خبر:40157
1400/2/15 09:17:21

سپهرغرب، گروه اقتصادی: مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به استمرار شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی مدیران کنترل کیفیت مستقر در صنایع استان به‌صورت مجازی اجرا شد و یافته‌های نوین را فرا گرفتند.

محمد مددی روز یکشنبه اظهار کرد: استان همدان در راستای توانمندسازی مدیران کنترل کیفیت از استان‌های پیشرو در کشور است و استمرار ویروس کرونا نتوانست در روند تولید محصولات با کیفیت تأثیر بگذارد.

وی گفت: در سال گذشته دوره‌های آموزشی مجازی با هدف دانش‌افزایی مدیران کنترل کیفیت شاغل در واحدهای تولیدی استان برگزار شد و این افراد یافته‌های نوین کنترل کیفیت را فرا گرفتند.

مددی از مدیران کنترل کیفیت به‌عنوان بازوان اجرایی سازمان ملی استاندارد یاد کرد و افزود: پارسال 12 هزار و 730 نفرساعت آموزش با موضوعات مختلف برای مدیران کنترل کیفی استان برگزار شده است.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه مدیران کنترل کیفیت با نظارت بر روند تولید کالا نقش مهمی در تولید کالای با کیفیت و استاندارد ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: هم‌اینک 471 مدیر کنترل کیفیت در همدان مشغول به‌کار هستند.

به گفته مددی در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فرآیند استانداردسازی برخی از کالاها و خدمات در بستر الکترونیک تقویت شده و صاحبان صنایع و خدمات از طریق فضای مجازی درخواست خود را ثبت و پیگیری می‌کنند.

استاندارد همدان به‌طور مستمر کیفیت 641 محصول زیر پوشش خود را سنجش و ارزیابی می‌کند.

شناسه خبر 40157