شناسه خبر:40053
1400/2/12 12:09:10

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: پروژه‌های طلایی حوزه راه کردستان در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری می‌رسد.
شهرام ملکی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها به‌خصوص در حوزه راه در استان کردستان دارد.
وی افزود: در این راستا پروژه‌های مهم و طلایی در این حوزه شامل احداث راه‌آهن همدان به سنندج، محور جدید سنندج به مریوان، احداث قطعات آزادراه شمال به جنوب در استان کردستان در دست اجرا است.
ملکی تصریح کرد: اکثر طرح‌های در دست احداث در حوزه راهسازی استان با پیشرفت مناسب و بر طبق برنامه زمان‌بندی درحال انجام بوده و در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های دسترسی از مهم‌ترین مطالبات مردم کردستان است که اجرای هم‌زمان هشت هزار و 800 میلیارد ریال طرح بزرگراهی در این استان، نشان از توجه دولت به این مطالبه مردم است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان به اولویت‌بندی‌های انجام‌شده در بخش راه و حمل‌ونقل استان گریزی زد و گفت: اتمام راه سنندج به مریوان، راه‌آهن، گردنه صلوات‌آباد سنندج، فرودگاه سقز، راه کامیاران به مریوان و بیجار به همدان جزء اولویت‌های تعریف‌شده بوده که این پروژه‌ها به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شناسه خبر 40053