شناسه خبر:40043
1400/2/12 11:48:05
شهردار همدان در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه 3:

بلوار قدر شمالی پروژه‌ای ماندگار برای همدان است

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان ضمن ابراز رضایت از میزان و نحوه انجام پروژه‌های عمرانی سطح منطقه سه، از بهبود کیفی فضای موجود و رفع ترافیک با بازگشایی معبر قدر سخن گفت.
عباس صوفی روز جمعه با اشاره به بازدیدی که از پروژه‌های سطح منطقه سه و میزان پیشرفت آن‌ها داشته است، در حاشیه بازدید از پروژه بلوار قدر عنوان کرد: براساس آنچه در برنامه‌ریزی مدنظر قرار داشت و قول آن را نیز به مردم عزیز و شهروندان این منطقه داده بودیم، عملیات احداث بلوار قدر با سرعت خوبی درحال انجام بوده و تاکنون نیز پیشرفت مطلوبی داشته است.
صوفی با بیان اینکه بلوار قدر معبر ارتباطی بلوار حضرت امام (ع) به منطقه خضر خواهد بود، به مزایای تحقق این پروژه در منطقه اشاره کرد و گفت: این معبر قطعاً در رفع ترافیک موجود و همینطور افزایش کیفی فضا مؤثر خواهد بود.
وی با تشکر از مدیر منطقه سه شهرداری و همکاران ایشان به‌واسطه تلاش مستمری که در اجرای مطلوب و فنی پروژه‌ها به‌کار گرفته‌اند، ابراز کرد: در ادامه نیز با همت این عزیزان بلوار قدر را به میدان امام حسین (ع) خواهیم رساند تا شاهد تسهیل در حمل‌ونقل و رفع ترافیک در این منطقه باشیم.
وی با ابراز رضایت از نحوه و میزان پروژه‌های دیگر ازجمله خیابان صنعتگر که در سطح منطقه درحال انجام است، گفت: در چند روز آینده شاهد اقدامی مؤثر در سامان‌دهی میدان فرودگاه، میدان شهید همدانی و بلوار شهید همدانی خواهیم بود که در دستور کار قرار دارد.
این مقام مسئول از اجرای پُرفشار و پُرحجم پروژه‌های عمرانی در سال جاری در راستای بهره از حداکثر زمان جهت ارائه خدمت به شهروندان خوب همدانی نیز سخن گفت.
   پروژه‌های سطح منطقه سه جلوتر از زمان‌بندی انجام شده است
معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری نیز با اشاره به تدابیر سازنده‌ای که از سوی شهردار و مدیر منطقه سه شهرداری و دیگر همکاران جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی اندیشیده شده است، عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی سطح منطقه سه با پیشرفتی مقبول و حتی جلوتر از برنامه زمان‌بندی صورت‌گرفته درحال انجام است.
وی با اشاره به پروژه معبر بلوار قدر، اذعان کرد: با توجه به حجم پیمان تعریف‌شده در این معبر، پیمانکار با سرعت درحال انجام کار بوده و نظارت بر این عمل نیز به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد.
این مقام مسئول از روند اجرای دیگر پروژه‌ها در منطقه نیز که به موازات یکدیگر پیش می‌روند ابراز امیدواری کرد.
مدیر منطقه سه شهرداری همدان نیز با اشاره به قولی که به مردم عزیز و شهروندان در راستای احداث بلوار قدر داده بود، عنوان کرد: همان‌طور که وعده کرده بودیم، بازگشایی معبر و احداث بلوار قدر در اردیبهشت‌ماه 1400 محقق شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.
محمدرضا فیضی‌منش افزود: این بلوار معبر ارتباطی بلوار حضرت امام به منطقه خضر است و تا میدان امام حسین، بلوار سلامت و بلوار سردار همدانی که محوری مهم و اصلی در شهر همدان است، ادامه خواهد یافت.
وی با بیان آنکه در این محل میدانی با مساحت سه هزار و 600 متر به قطر 66 متر احداث شده است، از تمامی مالکین که همکاری و مساعدت لازم را در واگذاری املاک برای اجرای پروژه داشته‌اند، تشکر کرد.

شناسه خبر 40043