شناسه خبر:39998
1400/2/11 09:41:51

سپهرغرب، گروه خبر: 25 کلاس درس روستایی در شهرستان دیواندره با خرید و تجهیز لپ‌تاپ، ویدئوپروژکتور و پرده نمایش به ارزش 6 میلیارد ریال، هوشمندسازی شد.

رئیس آموزش‌وپرورش دیواندره روز پنجشنبه اظهار کرد: توسعه و تجهیز این 25 مدرسه با همت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام و برای این کار 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

ناصح عبدی بر تلاش برای هوشمندسازی تعداد دیگری از مدارس در سال جاری تأکید و اضافه کرد: در دنیای امروز آموزش دانش‌آموزان بدون وجود امکانات سخت‌افزاری ممکن نیست و باید همه برای این مهم به‌ویژه در مناطق روستایی همکاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش دارای مشکلات فراوانی بوده و به کمک سایر دستگاه‌ها نیازمند است، افزود: نمایندگان مجلس درخصوص مواردی همچون تسریع در تخریب مدارس فرسوده، پرداخت به‌موقع مطالبات فرهنگیان و اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

رئیس آموزش‌وپرورش دیواندره یادآور شد: آموزش‌وپرورش بدون حمایت نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌های اجرایی هیچگاه موفق نخواهد بود و برای رفع نیازهای این حوزه یک گفتمان مشترک نیاز است.

عبدی با بیان اینکه کمبود تجهیزات هوشمند برای مدارس شهرستان دیواندره از چالش‌های بزرگ آموزش‌وپرورش بوده است، اظهار کرد: اقدامات خوبی انجام گرفته، اما هنوز مشکلاتی داریم که با حمایت نمایندگان مجلس و خیرین و دولت تدبیر و امید از این مشکلات خواهیم گذشت.

شناسه خبر 39998