شناسه خبر:39547
1400/2/1 09:42:11
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی:

گره کور 18 ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد باز شد

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از باز شدن گره 18 ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد خبر داد.

مهرداد ویسکرمی با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و گردشگری در لرستان، اظهار کرد: هتل صخره‌ای خرم‌آباد ازجمله نمادهای شکست طی سال‌های اخیر بود، به‌گونه‌ای که 18 سال به‌صورت نیمه‌کاره رها شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار قبلی طرح خلع ید شد و فرد جدیدی در مزایده شرکت کرده و برنده شد، با این وجود سرمایه‌گذار فعلی نتوانست با مدیران استانی به توافق برسد و درخواست پنج هزار متر مربع زمین برای توسعه هتل را داشت که مورد موافقت قرار نگرفته بود، ازاین‌رو ساخت هتل نیمه‌کاره باقی ماند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به درخواست سرمایه‌گذار هتل صخره‌ای خرم‌آباد به این طرح ورود پیدا کردم، افزود: پس از بازدید از مجموعه و هماهنگی با استاندار، جلسات متعددی با مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

ویسکرمی بیان کرد: درنهایت زمین قیمت‌‌گذاری و بنا شد پنج هزار متر مربع زمین براساس قیمت کارشناسی به سرمایه‌گذار واگذار شود.

وی با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر ارزان بودن قیمت، گفت: کاربری زمین واگذارشده گردشگری است و با کاربری ساختمانی متفاوت بوده و هیچ‌گونه شبهه و تردیدی وجود ندارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقرر شد مطابق ماده 22 اجاره، زمین به شرط تملیک پنج‌ساله به سرمایه‌گذار واگذار شود، درصورت انجام و ادامه کار با پرداخت وجه کارشناسی به سرمایه‌گذار پرداخت شود که وی قادر به توسعه و تکمیل هتل خواهد شد.

ویسکرمی با اشاره به حل مشکل بیمارستان مهرگان خرم‌آباد، باز شدن گره 18 ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد را نکته مثبتی برای این شهرستان عنوان کرد.

شناسه خبر 39547