شناسه خبر:39307
1400/1/28 09:20:07
رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری همدان:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های گردشگری

سپهرغرب، گروه خبر: شیوع ویروس کرونا در یک سال اخیر سبب شده مسئولین به‌منظور محدود کردن دامنه شیوع و همچنین جلوگیری از وخامت، تدابیر مختلفی را بیندیشند.

در بهار سال 1400 مواجه شدن با موج چهارم این بیماری سبب شده به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر آن، تصمیماتی گرفته شود که از تراکم جمعیت در مراکز مختلف به‌خصوص اماکن گردشگری جلوگیری شود.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری همدان در این خصوص گفت: بلوار ارم، تپه عباس‌آباد و گنجنامه در شهر همدان از مکان‌هایی هستند که به‌علت مباحث تفریحی و گردشگری نه‌تنها برای مسافران بلکه درنظر شهروندان همدانی نیز جذابیت تفریحی، تاریخی و توریستی دارند و به همین منظور با حضور در آن اوقات فراغت خود را سپری می‌کنند.

وحید غفاری در ادامه افزود: در راستای عمل به مصوبات ستاد ملی کرونا در استان عملیات اجرایی محدویت تردد در مسیر‌های گنجنامه، بلوار ارم و تپه عباس‌آباد آغاز شد.

غفاری با تأکید بر اینکه تردد کلیه خودروها از ساعت 17 لغایت 22 ممنوع است، خاطرنشان کرد: مسدودسازی مسیرهای گردشگری به سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری همدان واگذار شد و این سازمان با نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در حاشیه خیابان‌های مذکور، این موضوع رابه عموم مردم منتقل کرد.

غفاری در پایان ابراز امیدواری کرد که با تعامل مناسب همه ارگان‌ها و شهروندان عزیز این محدودیت‌ها به پایان برسد و شرایط به حالت عادی خود بازگردد.

شناسه خبر 39307