شناسه خبر:39253
1400/1/26 06:51:13

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: آزمون سراسری قرآن و عترت در روزهای هشتم، نهم و دهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

احمدرضا احسانی در جمع خبرنگاران با بیان آنکه این آزمون قرار بود در روزهای 13 تا 15 اسفندماه سال گذشته برگزار شود که به‌دلیل فراهم نشدن زیرساخت فنی به تعویق افتاد، گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت طی روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت‌ماه مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا هفدهم برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون امسال در 14 رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره خواهد بود، ابراز کرد: در بخش معارف اهل بیت (ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم است.

وی تصریح کرد: به‌منظور آشنایی با فرآیند برگزاری آزمون مذکور، در روز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه آزمون آزمایشی داوطلبان برگزار می‌شود و داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سامانه ثبت‌نام آزمون به نشانی https://quranedu.ir/ مراجعه کنند.

شناسه خبر 39253