شناسه خبر:38521
1400/1/11 13:09:32

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از فرصت ۲۴ ساعته به خودروهای پلاک غیر بومی برای خروج از ملایر که از مبدأ شهرستان های با وضعیت نارنجی و قرمز وارد شهرستان شده اند خبر داد.

محمدباقر سلگی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به افزایش شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از ۲۴ ساعت آینده اعمال قانون و کنترل توسط مامورین پلیس راهور و پلیس راه شهرستان با توجه به افزایش احتمال شیوع ویروس کرونا در موج جدید آن انجام می‌شود.

وی افزود: خودروهای با پلاک‌های غیر بومی که از مبدأ شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و قرمز وارد شهرستان ملایر شده‌اند ظرف مدت ۲۴ ساعت فرصت خروج از این شهرستان را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه در صورت رعایت نکردن این قانون  رانندگان متخلف با جریمه ۵ میلیون ریالی اعمال قانون خواهند شد تأکید کرد: منع تردد شبانه از ساعت  ۲۲ برای تمام خودروها ادامه خواهند داشت و رانندگان متخلف با جریمه ۲ میلیون ریالی مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به لزوم همکاری حداکثری شهروندان با مدافعان امنیت و سلامت در تامین سلامت عمومی  جامعه و جلوگیری از هرگونه تردد بدون مجوز قانونی خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار مردم است و امیدوارم رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از جانب مردم در این ایام ، این ویروس منحوس نیز ریشه‌کن شود.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38521