شناسه خبر:38195
1399/12/28 09:28:50

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شرکت گسترده در انتخابات 1400 از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید همه در راستای برگزاری پرشور و با مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

سردار سیدصادق حسینی در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدا به ویژه شهدای امنیت و سلامت، از تلاش‌های همه مسئولان در سال جاری بعنوان سالی پر از مسائل تلخ و شیرینی تقدیر کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ابراز امیداری کرد، سال پیش‌رو، سالی بدون کرونا و موفقیت‌های بیشتر برای مردم و نظام باشد.

وی گفت: با تمام مشکلات موجود در کشور به واسطه تحریم‌ها و شرایط کرونایی، ایران در مقابله با این ویروس خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی داشت.

سردار حسینی افزود: سپاه بیت‌المقدس در این شرایط سخت در عرصه و میدان تمام قد ایستاد و با اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح شهید سلیمانی کمک شایانی به کادر درمان و خدمات‌رسانی خوبی به مردم استان داشت.

وی اذعان کرد: همه مدیران تلاش کردید تا بتوانیم خادم و نوکر مردم باشیم و بهترین خدمت رضایتمندی مردم است اگر مردم از خدمات ما راضی باشند خداوند راضی است.

سردار حسینی با بیان اینکه مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت:‌ مشکلات وجود دارد اما مختص به کشور ما نیست هر چند دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام و گذاشتن چوب لای چرخ تولید ما به کار گرفته‌اند لذا باید با هوشیاری با توطئه‌های آنان مقابله کنیم.

وی عنوان کرد: باید دغدغه خوراک و معیشت مردم را داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: احترام و حفظ شئونات مراجعین وظیفه همه مسئولان است هرچقدر به مسائل مردم رسیدگی و به حرف آنها گوش کنیم حتی اگر نتوانیم مشکل مراجع را حل کنیم راضی خواهد بود.

وی اضافه کرد: بعد از نظام و ولایت، بزرگترین نعمت ما مردم است و نظام بدون مردم معنا و مفهومی ندارد.

سردار حسینی با بیان اینکه حفظ کرامت مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: تخلفات اداری و کم‌کاری‌ها باید به شدت کاهش پیدا کند.

وی عنوان کرد: شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از دیگر نکات بسیار مهمی است که باید همه در راستای برگزاری هرچه پرشور و با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم.

سردار حسینی اذعان کرد: باید مردم را تشویق و ترغیب کنیم مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

وی اهمیت سلامت انتخابات تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم زمینه حضور مردم فراهم شود و امیدوایم انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مردم را داشته باشیم.

فرمانده سپاه کردستان‌ افزود: ما مشکلات زیادی ر پشت سر گذاشته‌ایم در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستادیم و شهدای عزیزی را چون شهید سلیمانی فدا کردیم.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38195