شناسه خبر:38139
1399/12/26 11:59:33

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در طول یک سال تعداد ۸ باند قاچاق سلاح و مهمات منهدم و تعداد ۷۳۸ اسلحه جنگی و شکاری از این باند ضبط شده است.

 صبح امروز سردار دلاور القاضی‌مهر در جمع خبرنگاران گفت:  برخورد با خرده فروشان، قاچاقچیان، سارقین، مزاحمین، اسلحه فروشان و... مداوم در دستور کار ما قرار گرفته است؛ در طول یک سال تعداد ۸ باند قاچاق سلاح و مهمات منهدم شده که تعداد ۷۳۸ اسلحه جنگی و شکاری از این باند ضبط شده است.

وی افزود: پلیس با همکاری و پشتیبانی مردم امنیت جامعه را پایدار ساخته اما نقش اصحاب رسانه یک مرحله بالاتر است که می‌طلبد پشتیبانی این قشر از پلیس استمرار داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ۲۱۸ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، گفت: امنیت، سلامت و نشاط بهاری شعار سال امسال نیروی انتظامی خواهد بود؛ دو نعمت امنیت و سلامت بیشترین تاثیرگذاری در سلامت و پایداری جامعه دارد.

وی ادامه داد: افزایش ۲۳ درصدی کشفیات سرقت، ۲۴ درصدی دستگیری سارقین را به نسبت سال گذشته داشته‌ایم و با کاهش ۸۰ درصدی تصادفات فوتی و ۲۱ درصدی جرحی در معابر درون شهری مواجه بوده‌ایم.

سردار القاصی‌مهر گفت: ۴ میلیون ماسک قاچاق، بیش از ۴ میلیون لوازم پزشکی، ۸ باند خرید و فروش مواد مخدر و ۳۸۰ کیلوگرم ماده مخدر کشف و ضبط شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38139