شناسه خبر:36839
1399/11/28 11:56:38

سپهرغرب، گروه ورزشی: مسابقات جودو یگان‌های ویژه نیروی انتظامی که به میزبانی شهرستان بهار از توابع استان همدان برگزار شد، شب گذشته با قهرمانی یگان ویژه پلیس همدان و کسب سه نشان طلا و سه نشان برنز، به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت جودو یگان‌های ویژه پلیس کشور روز دوشنبه با اعلام این مطلب گفت: مسابقات جودو یگان‌های ویژه ناجا در قالب رزمایش ارزیابی مهارت‌های فردی و تیمی ورزشکاران یگان با حضور 60 ورزشکار از 15 استان در 10 رشته و به میزبانی استان همدان برگزار شد.

سرهنگ «محسن پناهی»با اشاره به اینکه مسابقات در اوزان 55- تا 100+ کیلوگرم برگزار شد، اظهار داشت: در وزن 55- کیلوگرم «محمدرضا ترابی زائر از پلیس همدان، سجاد یاریان از یگان سوم تهران و محمد مهرابی از تهران بزرگ» به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس هیئت جودو یگان‌های ویژه ناجا افزود: همچنین در وزن 60- کیلوگرم «احمد نوروزی» از همدان در رده نخست ایستاد و «سجاد نوریان پور از تهران بزرگ و محمدخسروبیگی از یگان سوم تهران» به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سرهنگ پناهی گفت: عنوان نخست رقابت‌های وزن 66- کیلوگرم به «حمیدرضا کریمی ناصر از همدان» رسید و امین سالاروند از تهران دوم و علی عارفی از تبریز و ایمان فقیه نژاد از یگان دوم نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

به گفته وی، در وزن 73- کیلوگرم نیز حسن طولابی از تبریز و محمد مهذلی از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و صابر محمدی و داود رجبی هر دو از همدان به صورت مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

وی اظهار کرد: در وزن 81- کیلوگرم مهدی برزگر از یگان دوم تهران، علی علیزاده از یگان سوم و محمد حقانی از تهران و حسین اکبری از تبریز( به صورت مشترک) اول تا سوم شدند و در وزن 90- کیلوگرم نیز علی تقی لو از تیپ سوم مقام نخست را کسب کرد، میلاد صابری نیا از تهران دوم شد و سعید کردی از اراک و علی براتیان از تیپ سوم به صورت مشترک سوم شدند.

رئیس هیئت جودو یگان‌های ویژه نیروی انتظامی افزود: در رقابت‌های وزن 100- کیلوگرم نیز عمران قره گوزلو از یگان سوم و منوچهر فرامرزی از تیپ دوم به ترتیب اول و دوم شدند و حمید رحمانی از خراسان رضوی و جلال پاک از تیپ دوم به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

وی اظهار کرد: در وزن 100+ کیلوگرم این رقابت‌ها نیز «مسعود خرابات از یگان دوم و مهدی امیری از یگان سوم» به صورت مشترک عنوان نخست را از آن خود کردند و بهزاد محمدی از همدان و محمد جعفری از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

شناسه خبر 36839